Reklamace a vrácení zboží
Kontrola balíčku
Když vám dopravce přiveze balíček, zkontrolujte jej, že není nijak poškozen opticky a vizuálně z vnější strany, že nebyla krabice například promáčklá, nařízla, apod.
Pokud by krabice (přepravní obal) jevil známky poškození, deformace apod., zásilku nepřebírejte, nebo požádejte poštovního doručovatele, aby zásilku s Vámi otevřel a zkontroloval, případně do přepravního listu uvedl, že zásilka byla z vnějšku poškozena.
Vrácení zboží do 14 dní
Zboží můžete vrátit bez udání důvodů zpět a to do 14 dní od převzetí a bez udání důvodu.
V takovém případě použijte formulář Odstoupeni_od_kupni_smlouvy nebo nás kontaktujte písemně na adresu: Hedvika Harantová, Nádražní 257, Volyně 387 01 nebo e‑mailovou adresu: snyvobrazech@seznam.cz, a uveďte, že odstupujete od kupní smlouvy s uvedením čísla Objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.
Adresa pro vrácení balíčku:
Snyvobrazech.cz – VRÁCENÍ
Hedvika Harantová, DiS.
Nádražní 257
387 01 Volyně
V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku, takové zboží nebude převzato a vrátí se Vám zpět.
Po kontrole zboží, pokud bude vše v pořádku, Vám vrátíme peníze na účet bez zbytečného odkladu.
Více se dočtete v obchodních podmínkách.
Reklamace
V zájmu urychlení reklamace nás kontaktujte předem na e‑mailovou adresu: snyvobrazech@seznam.cz – popište problém, co reklamujete a proč. Můžete přiložit i fotografie.
Vyplňte Reklamační formulář a sním zašlete reklamované zboží na adresu:
Snyvobrazech.cz – REKLAMACE
Hedvika Harantová, DiS.
Nádražní 257
387 01 Volyně
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Více se dočtete v obchodních podmínkách.